Geavanceerd systeem voor opdrachtgevers

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
THEMA

Geavanceerd systeem voor opdrachtgevers

Onze opdrachtgevers krijgen toegang tot GRIP, het geavanceerde systeem waarin alle vorderingen 24/7 te volgen zijn. GRIP geeft een actueel en volledig inzicht in de status van dossiers. Op deze manier heeft u op ieder gewenst moment een transparant overzicht van de portefeuille. 


Gezamenlijk Rapporteren over het InvorderingsProces. Ons nieuwe portaal stelt ons in staat om u nog beter te informeren en te adviseren over het invorderingsproces in uw portefeuille. Het gehele invorderingsproces is hiermee transparant. De uitrol van ons nieuwe klantportaal gaat gefaseerd zodat wij onze klanten optimaal kunnen ondersteunen bij de implementatie daarvan.

Nieuws

Algemeen
2022-06-13 00:00:00

Cannock Chase Public & NSR

Behaalde resultaten Q1 2022

Sinds medio Q4 2021 werken we samen met NSR/Geldfit om mensen structureel uit de schulden te helpen. Onze medewerkers helpen mensen met geldzorgen door hen vroegtijdig, via het NSR-platform Geldfit.nl/cannock naar een laagdrempelige route voor passende schuldhulp te wijzen. Daarmee worden schulden beperkt of zelfs voorkomen en werken wij samen met de NSR aan een Nederland zonder geldzorgen.

In Q1 2022 hebben bijna 95.000 mensen een eerste stap gezet naar financiële gezondheid door te bellen met de hulplijn van de NSR (0800 8115) of via een online test zelfinzicht gekregen door een persoonlijk advies.

Als organisatie zijn wij enorm trots dat we hier een bijdragen aan mogen leveren!

Lees meer

Algemeen
2022-06-13 00:00:00

Traineeships Cannock Chase Public

Ontwikkelingen op de arbeidsmarkt

De media staan er vol mee: hoogspanning op de arbeidsmarkt! De werkloosheid in Nederland is nog niet eerder zo laag geweest en de krapte op de arbeidsmarkt nog niet eerder zo groot. Tegelijkertijd neemt de vraag naar gespecialiseerd personeel toe en is het niet de verwachting dat dit op korte termijn gaat veranderen. Tel daarbij op de vergrijzing van de beroepsbevolking, de ontwikkelingen in het publieke domein zoals de Kinderopvang, Toeslagaffaire, invordering TOZO, de oplopende inflatie en de implementatie van sociaal verantwoord invorderen. Dit alles zorgt voor een enorme werkdruk, ook in de publieke sector.


Tijdelijk inhuur van specialisten is voor veel gemeentelijke organisaties een passende oplossing, maar de marktontwikkelingen hebben ook in de arbeidsbemiddeling een enorme impact. Bij ons, maar ook bij onze concullega’s. Dit vraagt om flexibiliteit en creatieve oplossingen, waarin zowel de organisaties aan de vraagkant als aanbodkant een essentiële rol spelen. Met partnering kunnen wij een toekomstig (structureel) tekort aan invorderingsmedewerkers (deels) voorkomen.


Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief