Geavanceerd systeem voor opdrachtgevers

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
THEMA

Geavanceerd systeem voor opdrachtgevers

Onze opdrachtgevers krijgen toegang tot GRIP, het geavanceerde systeem waarin alle vorderingen 24/7 te volgen zijn. GRIP geeft een actueel en volledig inzicht in de status van dossiers. Op deze manier heeft u op ieder gewenst moment een transparant overzicht van de portefeuille. 


Gezamenlijk Rapporteren over het InvorderingsProces. Ons nieuwe portaal stelt ons in staat om u nog beter te informeren en te adviseren over het invorderingsproces in uw portefeuille. Het gehele invorderingsproces is hiermee transparant. De uitrol van ons nieuwe klantportaal gaat gefaseerd zodat wij onze klanten optimaal kunnen ondersteunen bij de implementatie daarvan.

Nieuws

Nieuws
2023-07-25 00:00:00

Ondernemers uit de (corona)schulden

Deze maand begint de Belastingdienst met het invorderen van schulden die ondernemers tijdens de coronacrisis hebben opgebouwd. Door de inflatie, de stijgende rente en de overkoepelende druk vanuit schuldeisers komen veel ondernemers in de problemen met hun betalingen. Cannock Chase Public ondersteunt lokale overheden door bij deze ondernemers hun (schulden)problematiek, hulpvragen in kaart te brengen en waar nodig regelingen te treffen voor openstaande, lokale belastingen.

Als één van de steunmaatregelen om bedrijven te helpen, besloot de overheid tijdens de coronacrisis dat ondernemers voorlopig geen belasting hoefden te betalen. Dit betrof een uitstelregeling. In oktober 2022 moesten ondernemers beginnen met terugbetalen. Dat kon in maandelijkse termijnen. Maar veel ondernemers komen klem te zitten en inmiddels blijken zo’n 60 duizend ondernemers nog geen enkele termijn te hebben betaald.


Lees meer

Nieuws
2023-03-23 00:00:00

Sociale huisbezoeken als effectief middel bij financiële problemen

Maatschappelijk verantwoord invorderen staat hoog op de agenda bij gemeenten en waterschappen. Door de forse stijging van vaste lasten in 2021 en 2022 komen steeds meer Nederlandse huishoudens in financiële problemen. Het CPB (Centraal Plan Bureau) denkt dat het aantal in 2023 op kan lopen tot 500.000 huishoudens. Door snel en persoonlijk met deze burgers in contact te komen, kunnen gemeenten vroegtijdig concrete hulp bieden. Een efficiënte manier om persoonlijk in contact te komen zijn sociale huisbezoeken.  

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief