Je nieuwe collega’s van Cannock Chase Public. Aangenaam!

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Over Cannock Chase

Een opdrachtgever verbazen met slim advies. Met je collega’s alles op alles zetten om doelen te behalen. Of een goede oplossing nog beter maken. Dit kan zomaar een dag bij Cannock Chase Public zijn. De lat hoog leggen zit namelijk in onze genen. Wil jij je samen met 150 collega’s inzetten voor onze opdrachtgevers? Zoek je een baan waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn we een goede match!

Bekijk onze vacatures >

Dit is Cannock Chase Public: de invorderingspartner voor overheden

Cannock Chase Public is specialist in het opzetten en uitvoeren van invorderingstrajecten voor overheden. Met meer dan 25 jaar ervaring in de invordering verwachten onze opdrachtgevers dat we hen als expert goed adviseren. Daarom zijn we continu bezig met het bedenken en toepassen van innovatieve oplossingen, zoals het inzetten van automatische acties en nieuwe communicatiemiddelen. En blijven we goede resultaten behalen voor onze opdrachtgevers. Dit doen we met een team van specialisten op het gebied van invordering en kwijtschelding. En onze deurwaarders die het verschil maken bij burgers aan de deur, door bij iedere situatie op zoek te gaan naar een passende oplossing.







Past Cannock Chase Public bij jou?

We geven onze medewerkers veel verantwoordelijkheid en verwachten dat ze geen moeite hebben om zich in te leven in onze opdrachtgevers en niet-betalende burgers. Klantgericht invorderen vinden we belangrijk. Werk je graag samen met een team van betrokken collega’s? Ben je positief ingesteld, integer, toe aan een uitdagend werk, zie je vaak snel hoe iets beter kan en kun je je goed verplaatsen in anderen? Dan gaan we graag het gesprek met je aan!


What’s in it for me?

Naast een baan waar je je in vast kunt bijten, gezellige collega’s en vrijdagmiddagborrels, bieden we ook:

 

  • Een fijn salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • Volop ontwikkelmogelijkheden: spijker je vakinhoudelijke kennis bij of volg een training op het gebied van persoonlijke ontwikkeling;
  • Prima pensioenregeling;
  • Een aantrekkelijke reiskostenregeling;
  • Bingo, borrels en feestjes met je collega’s.


Dat wil ik!

Wil je bij ons komen werken en herken je jezelf in onze kernwaarden? Dan maken we graag kennis met je!


Zo ziet ons sollicitatieproces eruit:

  • Je stuurt ons je CV en motivatie. Of je maakt bijvoorbeeld een leuk filmpje over wie je bent en welke match je tussen jou en ons ziet. We laten ons graag verrassen;
  • Wij maken een selectie en je hoort van ons binnen 10 dagen of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
  • We plannen een eerste gesprek met je in om te ontdekken of we een goede match zijn. Naast kennis en ervaring kijken we ook naar je capaciteiten en ambities;
  • Zijn we allebei enthousiast? We vinden het belangrijk dat je ook kennis maakt met directe collega’s en je toekomstig leidinggevende.
  • Daarna bespreken we of het een goed idee is om met elkaar verder te gaan en stellen we een aantrekkelijk voorstel op.


Zie je nu geen passende vacature maar wil je wel graag bij ons komen werken? Wij kijken graag of er toch mogelijkheden voor je zijn. Laat ons weten wat je zoekt, waarin jij je wilt ontwikkelen, waarom Cannock Chase Public goed op je cv staat en wij met je in gesprek moeten gaan. Stuur nu je open sollicitatie



Nieuws

Nieuws
2020-07-06 00:00:00

Heeft u genoeg grip op uw sociale kaart?

De impact van 'Corona'

Het eerste half jaar van 2020 heeft een grote impact op de financiële zelfredzaamheid van burgers. Op dit moment zijn er meer dan een miljoen Nederlanders die kampen met problematische schulden. De verwachte extra toename van schuldhulpbehoevenden is 30%. Werktijdverkorting, salaris inleveren, partners met dalend inkomen: door allerlei redenen komen ook werknemers met een structureel inkomen in de problemen door de coronacrisis. De overheid biedt gelukkig hulp aan ondernemers in ons land. Maar in hoeverre biedt de Tozo-regeling ZZP’ers die in de problemen zijn geraakt echt een oplossing voor financiële zelfredzaamheid? Ook onder deze groep Nederlands wordt een forse toename verwacht in schuldhulpbehoevenden.



Goed voorbereid met grip op uw sociale kaart?

De toename van schuldhulpbehoevenden vraagt om een goede voorbereiding van uw afdeling schuldhulpverlening. Door de economische situatie in ons land wordt een forse toename aan instroom van mensen met een problematische schuldensituatie verwacht. Onze specialisten Schuldhulpverlening hebben kennis van de actuele wet- en regelgeving (inclusief de wijzigende WGS per 1 januari 2021) en het uitvoeren van schuldhulpverlening aan (ex)ondernemers. Wij werken al jaren voor ruim 200 grote en kleine gemeente op het gebied van schuldhulpverlening en budgetbeheer.

Heeft u behoefte aan tijdelijke ondersteuning op uw afdeling? Onze interim specialisten staan voor u klaar met advies en ondersteuning bij de uitvoering van uw integrale schuldhulpverlening.


Lees meer

Nieuws
2020-07-03 00:00:00

Succesvol invorderen van buitenlandse parkeerboetes

Momenteel is er geen uniform Europees beleid om de gegevens van buitenlandse kentekenhouders te verkrijgen. Met behulp van het door de RDW opgezette samenwerkingsverband Eucaris hebben wij een proces opgezet voor de invordering van Belgische kentekens. Met een slagingspercentage van bijna 90% voor Belgische kentekens zijn wij succesvol in het invorderen van deze parkeerboetes. In dit artikel vertellen wij graag meer over onze werkwijze en geven wij een update over de bevraging van Duitse kentekens.


Belgische kentekens

Gegevens van Belgische voertuigeigenaren dient vanuit de wet- en regelgeving door de gemeente opgevraagd te worden via de Eucaris-applicatie van het RDW. Deze data wordt digitaal aan Cannock Chase Public verstrekt. Op basis van deze ontvangen informatie starten wij het invorderingstraject op met het verzenden van de naheffingsaanslag. Nadat de betalingstermijn is verstreken, versturen wij de aanmaning en aansluitend het postdwangbevel. Al deze stukken versturen wij zoals wettelijk verplicht zowel in het Nederlands als in het Frans. Onze medewerkers zijn het aanspreekpunt voor alle vragen van Belgische parkeerklanten. Wij staan hen telefonisch en schriftelijk te woord in het Nederlands en in het Frans en zorgen daarmee voor een klantvriendelijk en efficiënt invorderingstraject.

Wanneer de naheffingsaanslag ook na het postdwangbevel onbetaald blijft, dragen wij het (bij de Nederlandse rechtbank) betekende dwangbevel over aan onze Belgische incassopartner. Voor klanten met meerdere (en toenemende) openstaande naheffingen zetten wij samen met de handhavers van onze klanten onze specifiek hiervoor ontwikkelde ‘veelplegersaanpak’ in. In het kort: wanneer het voertuig in Nederland wordt aangetroffen gaan wij op basis van het betekende dwangbevel over tot inbeslagname van het voertuig. Dit zorgt er nagenoeg altijd voor dat de naheffingen alsnog volledig worden betaald. Onze ‘veelplegersaanpak’ is maatwerk en richten wij per klant separaat in.

Onze aanpak resulteert erin dat wij ruim 90% van de opgelegde Belgische naheffingsaanslagen volledig innen.




Duitse kentekens

Gegevens van Duitse voertuigeigenaren konden tot medio november 2018 door CCP worden opgevraagd bij het Duitse KBA. KBA besloot deze gegevens niet langer te verstrekken wegens het volgens het KBA ontbreken van een wettelijke grondslag bij gefiscaliseerde parkeerboetes. Als gevolg hiervan is de invordering van naheffingen op Duitse voertuigeigenaren tot op heden helaas niet mogelijk. Dit heeft onwenselijke gevolgen voor met name Nederlandse grens- en toeristische gemeenten. Er is immers hierdoor sprake van rechtsongelijkheid omdat Duitse parkeerklanten geen naheffingsaanslag ontvangen en Nederlanders en Belgen wel. Ook zien zij de parkeerinkomsten teruglopen. CCP is doorlopend in gesprek met diverse betrokken partijen (KBA, RDW, VNG) om bij te dragen aan een spoedige oplossing.

Wij hopen dan ook op korte termijn weer te starten met de invordering van Duitse naheffingen. CCP voldoet aan alle wettelijke eisen om de volledige invordering vanaf de naheffingsaanslag te verzorgen zoals wij ook voor de Belgische kentekens doen.

Onze aanpak resulteerde er tot eind 2018 in dat we ruim 87% van de opgelegde Duitse naheffingsaanslagen volledig inden voor onze opdrachtgevers. Zodra de gegevens van kentekenhouders weer beschikbaar zijn verwachten wij deze resultaten opnieuw te realiseren.

Van de 135 gemeenten in Nederland waar betaald parkeren is ingevoerd, is Cannock Chase Public voor ruim 60% dé partner voor het innen van parkeernaheffingen. Wij werken direct voor de gemeente of indirect via commerciële parkeerbedrijven en innen naheffingen op Nederlandse- en buitenlandse parkeerklanten. Daarnaast handelen wij bezwaren tegen deze naheffingen voor hen af.

Voor meer informatie over onze aanpak en het financiële perspectief voor uw gemeente kunt mij altijd bellen: 06-10 95 86 99.

Stefan Lodewijks
Account manager


Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief