Over ons

Cannock Chase Public is specialist in het opzetten en uitvoeren van invorderingstrajecten voor de publieke sector. Dit doen wij voor gemeentes, provincies, overheidsinstanties en waterschappen.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Over Cannock Chase Public

Heeft u een openstaande vordering bij Cannock Chase Public? Klik dan hier

Specialist in belastinginvordering

Cannock Chase Public is specialist in het opzetten en uitvoeren van invorderingstrajecten voor de publieke sector. Dit doen wij voor gemeentes, provincies, overheidsinstanties en waterschappen. Daarnaast detacheren wij medewerkers die gespecialiseerd zijn in het uitvoeren van invorderingswerkzaamheden.

Wij werken al meer dan 25 jaar binnen het publieke domein. Cannock Chase Public is continu bezig met het bedenken en toepassen van innovatieve en slimme oplossingen. Hierdoor behalen wij structureel betere invorderingsresultaten en voorkomen wij kostenstapeling. Ons kantoor is gevestigd in Druten.

Lees meer over wat wij doen voor opdrachtgevers. 


Opgericht in 1991

Cannock Chase is in 1991 opgericht door John van Veen en Eef van Riet. Op een zolderkamer in Honselersdijk ontwikkelden de mannen samen een visie op credit management. De ideeën kwamen overeen met ervaringen op de Amerikaanse markt, waar credit management al ruim 125 jaar professioneel wordt bedreven. Zo stonden ze samen aan de wieg van de ontwikkeling van het vak in Nederland.

Werken bij Cannock Chase Public

We geven onze medewerkers veel verantwoordelijkheid en verwachten dat ze geen moeite hebben om zich in te leven in onze opdrachtgevers en niet-betalende burgers. Klantgericht invorderen vinden we belangrijk. Werk je graag samen met een team van betrokken collega’s? Ben je positief ingesteld, integer, toe aan een uitdagend werk, zie je vaak snel hoe iets beter kan en kun je je goed verplaatsen in anderen? Dan gaan we graag het gesprek met je aan!

Bekijk de mogelijkheden

Certificering ISO


Certificering ISAE

Cannock Chase Public handelend onder de naam Mandaat B.V. KVK 10030766.

Nieuws

Nieuws
2020-07-09 00:00:00

Stand van zaken rondom “Wet vereenvoudiging beslagvrije voet”

Vanaf 1 januari 2021 treedt de Wet vereenvoudiging beslagvrije voet in werking. Gevolg is dat het proces rondom loonvordering / vereenvoudigd loonbeslag moet worden aangepast. 

Het uitgangspunt van deze wet is de introductie van een transparante, eenvoudig te controleren norm voor de berekening en vaststelling van de beslagvrije voet (bvv). Deze heldere norm zorgt voor bescherming van de schuldenaar omdat hiermee wordt voorkomen dat iemand onder het absolute bestaansminimum terecht komt. De beslagleggers moeten vanaf de inwerkingtreding van de wet deze bvv hanteren.

Lees meer

Nieuws
2020-07-06 00:00:00

Heeft u genoeg grip op uw sociale kaart?

De impact van 'Corona'

Het eerste half jaar van 2020 heeft een grote impact op de financiële zelfredzaamheid van burgers. Op dit moment zijn er meer dan een miljoen Nederlanders die kampen met problematische schulden. De verwachte extra toename van schuldhulpbehoevenden is 30%. Werktijdverkorting, salaris inleveren, partners met dalend inkomen: door allerlei redenen komen ook werknemers met een structureel inkomen in de problemen door de coronacrisis. De overheid biedt gelukkig hulp aan ondernemers in ons land. Maar in hoeverre biedt de Tozo-regeling ZZP’ers die in de problemen zijn geraakt echt een oplossing voor financiële zelfredzaamheid? Ook onder deze groep Nederlanders wordt een forse toename verwacht in schuldhulpbehoevenden.



Goed voorbereid met grip op uw sociale kaart?

De toename van schuldhulpbehoevenden vraagt om een goede voorbereiding van uw afdeling schuldhulpverlening. Door de economische situatie in ons land wordt een forse toename aan instroom van mensen met een problematische schuldensituatie verwacht. Onze specialisten Schuldhulpverlening hebben kennis van de actuele wet- en regelgeving (inclusief de wijzigende WGS per 1 januari 2021) en het uitvoeren van schuldhulpverlening aan (ex)ondernemers. Wij werken al jaren voor ruim 200 grote en kleine gemeente op het gebied van schuldhulpverlening en budgetbeheer.

Heeft u behoefte aan tijdelijke ondersteuning op uw afdeling? Onze interim specialisten staan voor u klaar met advies en ondersteuning bij de uitvoering van uw integrale schuldhulpverlening.


Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief