Een gedetailleerder inzicht in het gehele order-to-cash proces? Cannock Chase heeft de klantrapportages geoptimaliseerd en uitgebreid. Dit geeft jou als klant beter inzicht in de huidige stand van zaken ten opzichte van de vooraf gestelde doelen en KPI’s. Waardoor je het proces beter kunt monitoren en bijsturen.
De rapportages worden maandelijks toegestuurd en geven een uitgebreid inzicht in het gehele order-to-cash proces. De rapportage is uitgebreid met verschillende onderdelen:
Tevens worden de resultaten van alle onderdelen van het proces getoond.
Je ontvangt niet alleen een overzicht van de status op dat moment. Ook de cijfers per week, maand en jaar worden getoond. Omdat ook de vooraf vastgestelde doelen en KPI’s in het overzicht zijn verwerkt, kan je hierdoor de voortgang goed monitoren.
Blijven er bijvoorbeeld teveel facturen openstaan en neemt de termijn hiervan alleen maar toe? Klik door op de cijfers en je bent direct in staat om actie te ondernemen op achterlopende doelstellingen. Je bent volledig ‘in control’!
De rapportages worden toegestuurd door je vaste contactpersoon bij Cannock Chase. Direct daarop zal er een voortgangsgesprek plaatsvinden waarin we de rapportage bespreken. In de rapportage wordt een uitgebreide toelichting gegeven op de cijfers en geven we een pro-actief advies ten opzichte van de gestelde doelen en KPI’s. Cannock Chase doet er zo alles aan om de doelstellingen en kpi’s op tijd en binnen budget te realiseren.
Wil je meer weten over de pro-actieve dienstverlening van Cannock Chase en de nieuwe klantrapportages? Neem dan vrijblijvend contact op met Martijn van Grunsven en Diana van Keep. Zij vertellen graag alles over de mogelijkheden.