Bij Cannock Chase maken we het betalen van een rekening zo makkelijk mogelijk. Wij zijn pas blij als uw klant heeft betaald en via mijn.cannockchase.nl kan dat heel easy. Uw klant kan altijd en overal inloggen op het vernieuwde portaal, via de persoonlijke inloggegevens die hij of zij per post of per e-mail ontvangt. Met één druk op de knop kan de betaling worden voldaan.
Eenmaal ingelogd krijgt de bezoeker direct inzichtelijk welke rekening betaald moet worden. Ook de overige openstaande betalingen van dezelfde leverancier worden getoond.
De zichtbare functionaliteiten van mijn.cannockchase.nl voor uw klanten stemmen wij af op uw wensen. Indien u een bepaalde functie niet wilt tonen aan uw klant, bijvoorbeeld ‘betalingsregeling treffen’, kunnen wij deze optie uitsluiten.
Kan de bezoeker de openstaande rekening niet meteen betalen? Dan kan hij of zij via mijn.cannockchase.nl een betalingsregeling aangaan. De eerste betaling wordt direct uitgevoerd. En er wordt gelijk een planning gemaakt voor de volgende betaaltermijnen.
Ook kan de bezoeker via mijn.cannockchase.nl schriftelijk bezwaar maken tegen de openstaande betaling.
Met de verbeterde functionaliteiten van mijn.cannockchase.nl bieden wij nieuwe mogelijkheden om uw betalende klant te bedienen. Hiermee wordt betalen nu wel heel laagdrempelig.