Ervaring, expertise en focus op de persoonlijke wensen van uw burgers zijn drie belangrijke pijlers in onze services. Met de komst van MijnCannockChase kunnen wij hier nog beter gehoor aan geven. Marlous Bollen, klantcoördinator Cannock Chase Public, bespreekt met ons de belangrijkste pluspunten voor onze klanten.
Via MijnCannockChase kan de belastingschuldige sinds kort gemakkelijk een betaling voldoen. Want bij Cannock Chase Public maken we het betalen van een aanslag het liefst zo makkelijk mogelijk. De belastingschuldige kan altijd en overal inloggen op het vernieuwde portaal, met de persoonlijke inloggegevens die hij of zij per post of per e-mail ontvangt. Met één druk op de knop kan de betaling worden voldaan.
De komst van MijnCannockChase heeft een aantal positieven gevolgen voor onze dienstverlening via de andere communicatiemiddelen waarmee de belastingschuldige met ons in contact kan komen.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur(en) van communiceren. De een stuurt sneller een e-mail, de ander spreekt liever persoonlijk met een expert en een andere klant regelt zoveel mogelijk online. Om de drempel tot communiceren voor iedereen zo laag mogelijk te maken, biedt Cannock Chase Public verschillende communicatiemiddelen aan. Inmiddels is het mogelijk om via e-mail, telefoon, sms, brief en MijnCannockChase met ons in contact te komen.
De belastingschuldige wordt via brief, e-mail of telefoon sowieso geïnformeerd over de mogelijkheid om een betaling te voldoen via MijnCannockChase. Mocht het niet mogelijk zijn voor de belastingschuldige om een aanslag in één keer te betalen dan is het mogelijk om via MijnCannockChase een betalingsregeling te treffen. Het voldoen van de eerste termijn is dan wel noodzakelijk. Bezwaar tegen de aanslag indienen is ook mogelijk via mijn.cannockchase.nl.
Van nature kunnen er veel gestelde vragen al via MijnCannockChase worden beantwoord. Een handige Self Service mogelijkheid voor de belastingschuldige. Op het moment dat de belastingschuldige de behoefte heeft om inhoudelijk meer informatie te verkrijgen, is het nog steeds mogelijk om dit telefonisch door te spreken. Als de belastingschuldige verdere specifieke hulp zoekt voor een betalingsregeling, het aanvragen van kwijtschelding of om bezwaar te maken, dan helpen onze dedicated klantenteams telefonisch.
Dankzij onze jarenlange ervaring herkennen wij de mogelijke verschillen tussen de belastingschuldige. Wij passen de verschillende communicatiemiddelen aan zodat iedereen telefonisch of via een ander communicatiemiddel de service krijgt die bij de situatie past. Als blijkt dat iemand voor het eerst belt met ons klantenteam dan zal onze medewerker hem/haar als eerste doorverwijzen naar MijnCannockChase. De plek om alle informatie rustig na te lezen voordat uw klant tot actie over gaat. Zodat zelfredzaamheid wordt gestimuleerd.
De natuurlijke klantkeuze in betalingsmiddel zorgt ervoor dat wij u middels specifiekere rapportages beter op de hoogte kunnen houden van de voortgang van uw portefeuilles.Wij kunnen vanaf nu laten zien via welk kanaal de meeste betalingen worden voldaan.