Gemakkelijk inloggen en uw zaken regelen

MijnCannockChase

  • Openstaande schuld bekijken
  • Een betaling doen
  • Betalingsregeling treffen
  • Een vraag stellen

MijnCannockChase

Log direct in bij Mijn Cannock Chase.


Inloggen


Wij helpen u graag verder! Hier vindt u de onderwerpen waar de meeste debiteuren online naar zoeken. Ook kunt u vanaf hier gemakkelijk inloggen op MijnCannockchase.nl. U kunt hier een overzicht bekijken van uw openstaande schuld, veilig via iDEAL een betaling doen of een betalingsregeling treffen.

Komt u er online niet uit? Bekijk dan hier hoe u contact kan opnemen met onze medewerkers.


Zorgen over uw geldzaken?

Heeft u zorgen over uw geldzaken of onbetaalde rekeningen? Cannock Chase Public werkt samen met Geldfit om burgers met geldzorgen te helpen. Na een korte en volledig anonieme test krijgt u op basis van uw postcode een hulpaanbod op maat. Ga voor de test naar geldfit.nl/cannock-chase.

Voor hulp bij schulden kun je ook – volledig anoniem – bellen met het gratis telefoonnummer van de Nederlandse Schuldhulproute: 0800-8115.

Geldfit.nl/cannock-chase

Top 5 meeste gestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Ik heb al betaald aan Cannock Chase Public.

Ik heb al betaald aan het bedrijf zelf.

Kan ik een betalingsregeling treffen?

Ik wil bezwaar maken tegen de opgelegde kosten.

Contact voor debiteuren

Heb je een spoedaanvraag en of -melding,
neem dan contact met ons op via het formulier.

Klacht indienen
Wij voeren onze taken als financieel-juridisch dienstverlener met de grootste zorg uit. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze werkwijze of één van onze medewerkers. Wij vragen je hierover een klacht in te dienen via klacht@cannockchase.nl


Neem contact op

Contact voor bewindvoerders

Bent u schuldhulpverlener, curator of bewindvoerder en wilt u contact met ons opnemen? Of bent u werkzaam voor een werkgever of uitkeringsinstantie of een gerechtsdeurwaarder? Klik op hetgeen wat op u van toepassing is, om contact met ons op te nemen.


Neem contact op

Tips & advies

Informatie toeslagenaffaire

Heeft u van ons een bericht ontvangen over een openstaande rekening (vordering) die u moet betalen?
En bent u slachtoffer van de toeslagenaffaire? Dan helpen wij u graag verder.

De overheid heeft een moratorium ingesteld. Dit is een pauzeperiode voor openstaande rekeningen. 

Om u verder te helpen hebben wij de brief nodig van de belastingdienst waarin staat dat u onder het moratorium valt.

Heeft u vragen wat dit voor u betekent?

Neem contact met ons op

Wilt u persoonlijk budgetadvies?

Het Nibud Persoonlijk Budgetadvies laat zien waar uw geld blijft en geeft u beparingstips.


Start Budgetadvies

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief