Instructie GRIP

Hét nieuwe klantportaal

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Instructie gebruik van GRIP

GRIP is het klantportaal van Cannock Chase Public


GRIP staat voor Gezamenlijk Rapporteren over het InvorderingsProces. Middels het nieuwe klantportaal helpen wij klanten nog beter inzicht en overzicht te krijgen in de overgedragen dossiers. 


Instructie voor gebruikersbeheer

In de 'Gebruikersbeheer' instructie wordt omschreven en laten zien hoe u in de rol van beheerder gebruikers kunt toevoegen met verschillende rollen en toegangsniveaus en kunt beheren voor uw organisatie. 





Via onderstaande link kunt de handleiding in PDF downloaden.

     


Bekijk de Gebruikersbeheer handleiding (PDF)


Instructie voor gebruikers

In de instructie wordt omschreven en laten zien hoe u GRIP kunt gebruiken en welke functionaliteiten het portaal aanbiedt. 





Via onderstaande link kunt de handleiding in PDF downloaden.

 


Bekijk de handleiding voor gebruikers (PDF)



Mocht u problemen ervaren met inloggen, neem dan contact op met de Servicedesk van Cannock Chase Public via support@cannockchase.nl of bel met 088-1168160.



Jaco Baven

Wilt u vrijblijvend advies?

Jaco Baven
directeur

Nieuws

Nieuws
2020-07-09 00:00:00

Stand van zaken rondom “Wet vereenvoudiging beslagvrije voet”

Vanaf 1 januari 2021 treedt de Wet vereenvoudiging beslagvrije voet in werking. Gevolg is dat het proces rondom loonvordering / vereenvoudigd loonbeslag moet worden aangepast. 

Het uitgangspunt van deze wet is de introductie van een transparante, eenvoudig te controleren norm voor de berekening en vaststelling van de beslagvrije voet (bvv). Deze heldere norm zorgt voor bescherming van de schuldenaar omdat hiermee wordt voorkomen dat iemand onder het absolute bestaansminimum terecht komt. De beslagleggers moeten vanaf de inwerkingtreding van de wet deze bvv hanteren.

Lees meer

Nieuws
2020-07-06 00:00:00

Heeft u genoeg grip op uw sociale kaart?

De impact van 'Corona'

Het eerste half jaar van 2020 heeft een grote impact op de financiële zelfredzaamheid van burgers. Op dit moment zijn er meer dan een miljoen Nederlanders die kampen met problematische schulden. De verwachte extra toename van schuldhulpbehoevenden is 30%. Werktijdverkorting, salaris inleveren, partners met dalend inkomen: door allerlei redenen komen ook werknemers met een structureel inkomen in de problemen door de coronacrisis. De overheid biedt gelukkig hulp aan ondernemers in ons land. Maar in hoeverre biedt de Tozo-regeling ZZP’ers die in de problemen zijn geraakt echt een oplossing voor financiële zelfredzaamheid? Ook onder deze groep Nederlanders wordt een forse toename verwacht in schuldhulpbehoevenden.



Goed voorbereid met grip op uw sociale kaart?

De toename van schuldhulpbehoevenden vraagt om een goede voorbereiding van uw afdeling schuldhulpverlening. Door de economische situatie in ons land wordt een forse toename aan instroom van mensen met een problematische schuldensituatie verwacht. Onze specialisten Schuldhulpverlening hebben kennis van de actuele wet- en regelgeving (inclusief de wijzigende WGS per 1 januari 2021) en het uitvoeren van schuldhulpverlening aan (ex)ondernemers. Wij werken al jaren voor ruim 200 grote en kleine gemeente op het gebied van schuldhulpverlening en budgetbeheer.

Heeft u behoefte aan tijdelijke ondersteuning op uw afdeling? Onze interim specialisten staan voor u klaar met advies en ondersteuning bij de uitvoering van uw integrale schuldhulpverlening.


Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Neem contact op met Jaco Baven via
onderstaand formulier.


Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief