Instructie GRIP

Hét nieuwe klantportaal

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Instructie gebruik van GRIP

GRIP is het klantportaal van Cannock Chase Public


GRIP staat voor Gezamenlijk Rapporteren over het InvorderingsProces. Middels het nieuwe klantportaal helpen wij klanten nog beter inzicht en overzicht te krijgen in de overgedragen dossiers. 


Instructie voor gebruikersbeheer

In de 'Gebruikersbeheer' instructie wordt omschreven en laten zien hoe u in de rol van beheerder gebruikers kunt toevoegen met verschillende rollen en toegangsniveaus en kunt beheren voor uw organisatie. 





Via onderstaande link kunt de handleiding in PDF downloaden.

     


Bekijk de Gebruikersbeheer handleiding (PDF)


Instructie voor gebruikers

In de instructie wordt omschreven en laten zien hoe u GRIP kunt gebruiken en welke functionaliteiten het portaal aanbiedt. 





Via onderstaande link kunt de handleiding in PDF downloaden.

 


Bekijk de handleiding voor gebruikers (PDF)



Mocht u problemen ervaren met inloggen, neem dan contact op met de Servicedesk van Cannock Chase Public via support@cannockchase.nl of bel met 088-1168160.



Jaco Baven

Wilt u vrijblijvend advies?

Jaco Baven
directeur

Nieuws

Algemeen
2022-11-30 00:00:00

Heeft sociaal invorderen al een plek in uw leidraad?

De laatste jaren schuift de invordering van belastingen en leges steeds meer richting sociaal maatschappelijk aanvaardbare maatregelen. Door het vastleggen en (half)jaarlijks actualiseren van wijzigingen in uw eigen Leidraad invordering zorgt u ervoor dat uw burgers duidelijkheid hebben over het beleid dat u voert. U geeft hiermee rechtszekerheid en u kunt makkelijk verwijzen.

Lees meer

Algemeen
2022-11-30 00:00:00

Financiële Coaching

Als invorderingsspecialist kennen wij het belang van een gezonde financiële huishouding. Schulden zijn voor iedereen problematisch, omdat ze een gezonde groei van economie, bedrijven en consumenten verstikt. Het oplossen van schulden creëert ruimte en rust. Financiële ruimte voor organisaties en ademruimte voor debiteuren. 

Cannock Chase Public levert een significante bijdrage aan het voorkomen, beheersen en oplossen van de oplopende schuldenproblematiek. Dit doen wij door evenwicht aan te brengen tussen financieel en sociaal rendement in ons invorderingstraject. En dat doen we inmiddels al 30 jaar! Gedurende ons 30-jarig bestaan heeft Cannock Chase Public een breed dienstenpalet ontwikkeld: consultancy, audits, business proces outsourcing, (pre- en post) minnelijke incasso, huisbezoeken en natuurlijk het detacheren van onze specialisten op het gebied van creditmanagement, invordering en schuldhulpverlening.  

De huidige hoge vaste lasten groeien veel mensen boven het hoofd. Daarom is extra aandacht voor een financiële gezonde huishouding nodig, want een groeiend aantal huishoudens zit financieel klem! Het Nibud verwacht dat zelfs één op de drie huishoudens moeilijk kan rondkomen. Dit zijn niet alleen de burgers van uw gemeenten, maar ook uzelf en uw collega’s kunnen financiële stress ervaren en mogelijk in de financiële problemen komen.  

Steeds meer werkgevers nemen initiatieven om hun medewerkers te helpen bij hun financiële uitdagingen. Denk hierbij aan het aanbieden van gratis lunch op het werk, flexibiliteit in het uitbetalen van verlofuren en zelfs het verstrekken van leningen. Deze initiatieven zijn hard nodig. Bijna 66% van de medewerkers vindt ook dat een goede werkgever hulp zou moeten bieden aan medewerkers met financiële zorgen. Behalve initiatieven die op de korte termijn voor financiële ruimte zorgen, zijn werkgevers daarnaast op zoek naar structurele hulp voor hun medewerkers.   

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Neem contact op met Jaco Baven via
onderstaand formulier.


Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief