Achterstanden in debiteurenbeheer?

Zo ga je 'schoon' het nieuwe jaar in

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
INSOURCING

Nieuwe jaar 2019 debiteurenbeheerGa schoon het nieuwe jaar in met Cannock Chase. Het einde van het jaar is in zicht, dus een goed moment om een blik te werpen op je debiteurenbeheer. Zijn er nog veel openstaande facturen? Wil je 2019 goed beginnen en je liquiditeit een flinke boost geven?


Door juist nu te focussen op je betalingsachterstanden, kun je ‘schoon’ en zorgeloos het nieuwe jaar in. Hierdoor is een goede start snel gemaakt.

Sneller en meer incasseren; zet een  credit professional in

Wil je graag direct een goede start maken in 2019 zonder openstaande vorderingen? Zit je verlegen om extra liquide middelen, maar heb je eigenlijk geen tijd om er nú aandacht aan te schenken? Schakel dan een professionele debiteurenbeheerder van Cannock Chase in. Dankzij onze aanpak, kennis en kunde kun je sneller meer incasseren tegen lagere kosten. Zonder dat dit ten koste gaat van de relatie met je debiteuren.


Cash-in

Wat kan er op korte termijn voor je worden gerealiseerd? Dat is veel meer dan je denkt! Uiteraard hangt het resultaat af van de specifieke situatie en de factoren in de markt. Met een ervaren professional die van aanpakken weet, ben jij verzekerd van een flinke cash in. Bovendien is het goed om te weten dat je bij Cannock Chase te allen tijde op voorhand een resultaatgarantie krijgt. Daarmee weet je dus zeker dat je altijd aanzienlijk meer terugverdient dan de kosten voor onze inzet.


Optimaliseren order-2-cash proces

Wil je dat je klanten ook in het nieuwe jaar op tijd betalen? Wij adviseren dan je debiteurenbeheer te professionaliseren. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld op tijdelijke basis mensen inhuren. Kies altijd voor een professioneel geschoolde en ervaren creditmanager in plaats van een algemene consultant. Extra handjes zijn weliswaar fijn, maar alleen als het koppie ook weet wat de handjes moeten doen.

Een doorgewinterde interimconsultant van Cannock Chase kijkt verder dan alleen de afdeling debiteurenbeheer. Hij laat niets aan het toeval over en zorgt voor oplossingen die werken. Hij helpt je jouw complete creditmanagementbeleid te actualiseren en goed door te voeren. Hierdoor zijn de werkprocessen geborgd en profiteer je ook na zijn vertrek van een optimaal werkproces.

Training en opleiding

Het jaar afsluiten met een flinke cash-in wil uiteraard iedereen. Hoe geweldig zou het zijn om voorgoed je debiteurenprocessen op orde te hebben? Kijk dan nu eens naar je opleidingsbudget. Een gerichte training of opleiding Creditmanagement voor je personeel draagt bij aan efficiënter en beter werken.

Kies overigens altijd voor een expert die je mensen meeneemt in de complete Customer Journey binnen het creditmanagementproces. Goed debiteurenbeheer begint immers al bij de afdeling verkoop en moet zeker ook geïntegreerd worden in je afdeling klantenservice. Een optimale order-2-cash cyclus is dichterbij dan je denkt. Regel het nog voor het nieuwe jaar!


Wil je ook een eindspurt maken voor het nieuwe jaar? En met een flinke cash-in schoon 2019 in? Dan helpt Cannock Chase je graag.

Als professionele creditmanagementorganisatie staan we bekend om onze innovatieve aanpak en uitstekende resultaten. Informeer gerust vrijblijvend hoe we je werk uit handen kunnen nemen en zorgen voor oplossingen die werken. Of kijk wat onze klanten over ons zeggen.

Maurice de Charro

Wilt u vrijblijvend advies?

Maurice de Charro
manager insourcing

Nieuws

Interview
2020-02-25 00:00:00

Gemeente Oss heeft meer grip op privaat invorderingsproces

Debiteuren het signaal geven dat alle facturen betaald moeten worden én toch op een verantwoorde manier incasseren. De gemeente Oss werkt al jaren samen met Cannock Chase Public voor de private invordering. Deze facturen zijn afkomstig van verschillende afdelingen en daarom moet de financiële administratie dit op een goede manier coördineren.

Wij spraken met Casper Bast over hoe de gemeente Oss dit aanpakt en op welke manier Cannock Chase Public hen helpt om grip te houden op het incassoproces.


Lees meer

Blog
2018-09-26 00:00:00

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant

Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Zij vergeleken twee strategieën: het belonen van goed (terugbetaal)gedrag versus het versturen van digitale betalingsherinneringen.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Bel, app of sms met Maurice de Charro via 06-22556009 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief