Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

Indien er beslag is gelegd op jouw bankrekening is dit omdat wij ondanks eerdere betaalverzoeken nog geen volledige betaling van je hebben ontvangen. Er is beslag gelegd op het bedrag, dat op het moment van het beslag, op jouw rekening stond. Om de blokkade van je rekening op te heffen is een verklaring nodig van de bank. De bank heeft 4 weken om deze verklaring aan ons toe te sturen. Je kunt hierover contact opnemen met jouw bank.

Nieuws

Nieuws
2021-09-27 00:00:00

Vooraankondiging onderhoudswerkzaamheden

Wij informeren u graag over de geplande onderhoudswerkzaamheden in onze productie omgeving. De werkzaamheden staan gepland van vrijdag 1 oktober 17.00 uur tot en met zondag 3 oktober 20.00 uur. Met de geplande onderhoudswerkzaamheden optimaliseren wij onze dienstverlening en borgen wij de stabiliteit van onze systemen.

Wat kan ik verwachten?
Gedurende deze onderhoudswerkzaamheden zijn de services (omgevingen) offline en daardoor niet beschikbaar. 

Wij vragen u alle wijzigingen door te voeren voordat de services offline zijn of deze te bewaren voor maandag 4 oktober 2021.

Onze excuses voor enig ongemak.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft.


Lees meer

Nieuws
2021-04-29 00:00:00

SNG Rekenmodule is live

Na een complexe implementatie zijn we erin geslaagd om de juiste koppelingen te maken voor de SNG Rekenmodule vBVV. Samen met SNG hebben we de afgelopen maanden gewerkt aan de uitrol van deze module.


Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief